НАША КОМАНДА

Андрій Уразовський

Співзасновник та ідеолог гуртка, укладач навч. програми з математики, викладач

Андрій отримав ступінь бакалавра з відзнакою у 2020 р. в КНУ ім. Т. Шевченка, ф-т комп’ютерних наук і кібернетики, спец. прикладна математика, кафедра ОМ, зараз навчається там же на магістратурі. Має досвід роботи з дітьми вже більше 5 років. Закінчив ХФМЛ №27 і ЗНО з математики склав на 200 балів. У шкільні роки був чотирикратним переможцем Всеукраїнської олімпіади з математики. Є постійним старшим за 9 клас у Всеукраїнській  літній математичній школі «Математичний олімп». Виступає постійним членом журі у більшості олімпіад з математики, що відбуваються у Києві. Працював журі в EGMO у 2019 р. Викладав у ЗМШ та був лектором гуртка Київо-Печерського ліцею №171 «Лідер». Викладав у олімпіадній групі в школі математики «Symplex» у 9 класі. Зараз також викладає для студентів у KSE (Київська школа економіки).

Артем на сайт

Артем Уразовський

Співзасновник та ідеолог гуртка, укладач навч. програми з математики, викладач

Артем поступив у КНУ ім. Т. Шевченка, ф-т комп’ютерних наук і кібернетики, спец. прикладна математика. Має досвід роботи з дітьми вже більше 1 року. Закінчив ХФМЛ №27 і ЗНО з математики склав на 200 балів. У шкільні роки був трикратним переможцем Всеукраїнської олімпіади з математики. Також має срібну медаль з 17-ї Міжнародної Жаутиковської олімпіади, срібну медаль з Міжнародної Іранської олімпіади з геометрії та є переможцем республіканської олімпіади з математики в Білорусі. Працює старшим за 8 клас у Всеукраїнській літній математичній школі «Математичний олімп».

astro-monkey

Астрофізична Мавпочка

Наша мавпочка кожен день виходить на орбіту, як до себе додому

Наш талісман, друг та той, без якого б нас не існувало.

image image image

ІДЕОЛОГІЯ ГУРТКА

vertical steps image 1

ЦІННОСТІ, ЯКИХ МИ ДОТРИМУЄМОСЯ

Ми виховуємо в дітях ті якості, які потрібні не тільки в олімпіадах, школі, а й у всьому подальшому житті: мислити логічно, правильно формулювати думки і доводити свою точку зору. Ми розвиваємо в дітях: чесність, сумлінність, працьовитість. Ми вважаємо, що вміння досягати успіхів своїми силами - ключ до успішного майбутнього дитини.

vertical steps image 2

БАГАТО ДАЄМО, АЛЕ ТАКОЖ БАГАТО ВИМАГАЄМО

У будь-який час діти можуть звернутися до викладачів за допомогою, запитати про те, що їх цікавить. Ми даємо дітям багато знань і матеріалів, але також хочемо бачити і віддачу у вигляді якісно виконаних домашніх завдань і добре складених заліків. Ми хочемо, щоб діти не просто відвідували заняття і йшли додому, а кожен раз пізнавали для себе щось нове.

vertical steps image 3

НЕ ТІЛЬКИ ВЧИТИСЯ, А ЩЕ Й ПРИЄМНО ПРОВОДИТИ ЧАС

Основна мета групових занять - помістити дитину в коло однодумців, в якому можна було б розвиватися і почувати себе комфортно в цьому інтелектуальному середовищі.

Крім занять в аудиторіях ми також плануємо проводити різні командні змагання, як наприклад, матбої, каруселі, регати, щоб ще сильніше згуртувати наших дітей.

Ми сподіваємося, що під час наших занять ми станемо великою дружною сім'єю, а випадкові знайомства на гуртку переростуть в міцну дружбу.

ПРИНЦИПИ ВИКЛАДАННЯ

Кожен з лекторів пройшов цей цікавий і нелегкий шлях, домігся високих результатів на олімпіадах і вже має чималий досвід у викладанні і багаж знань, який хоче передати своїм учням.

Ми розуміємо, що тільки через інтерес можна навчити математики і докладаємо всіх зусиль, щоб дитина не просто вчила, а любила цю науку. Вчимо розуміти, а не зазубрювати.

Ми проти сухої теорії, а тому намагаємося приділяти левову частину заняття практиці.

Ми хочемо, щоб не тільки лектори розповідали матеріал, тому постійно розмовляємо з дітьми і вчимо їх думати самостійно.

Математика, як прогресивна і перспективна галузь з кожним днем ​​просувається вперед, тому і ми еволюціонуємо в сфері викладання та складання матеріалів.

МИ РОЗУМІЄМО, ЩО ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ ІНТЕРЕС МОЖНА НАВЧИТИ МАТЕМАТИКИ.
ВЧИМО РОЗУМІТИ, А НЕ ЗАЗУБРЮВАТИ.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАНЯТТЯ

Заняття ми проводимо щосуботи відповідно розкладу для кожної групи, окрім тих дней, коли лектори задіяні у якості журі.

На тематичному гуртку зазвичай ми розповідаємо теорію, потрібну для задач, потім на прикладах демонструємо як застосовувати деякі нові ідеї, після чого даємо учням можливість спробувати зробити завдання самостійно.

Упродовж заняття ми поступово розбираємо ці задачі, розповідаємо самі або ж запрошуємо учнів потренуватися розповідати біля дошки.

Після заняття ми даємо дітям домашнє завдання, яке зазвичай можна буде здати упродовж тижня, але у деяких випадках і пізніше (якщо наприклад листок розрахований на кілька семінарів).

Дз можна здавати як в електронному вигляді, так і в паперовому. Після того, як дитина відправляє або приносить задачу, викладач перевіряє та дає зворотній зв’язок – чи зарахована задача, чи щось ще треба доробити.

На олімпіадному гуртку ми даємо дітям 10 різноманітних задач, не пов’язаних спільною темою, багато з яких пропонувалися на реальних олімпіадах різного рівня. Ці задачі діти намагаються самостійно розв’язати упродовж тижня, після чого на занятті ми спочатку опитуємо, хто що зробив, швиденько будуємо чергу з учнів, після чого викликаємо їх розповідати іншим дітям свої розв’язання.

Якщо ніхто не зробив якусь задачу, то лектори самі докладно і з найдрібнішими подробицями розкажуть.

В кінці кожного семестру ми проводимо залік. На ньому буде як теоретична частина, так і практична. Для тих, хто склав залік найкраще, будуть бонуси ☺️

Під час канікул ми плануємо проводити деякі розважальні заходи у формі командних олімпіад, такі як математична карусель, матбої, математичні регати.

УСІ ЗДАНІ ЗАДАЧІ БУДУТ ЗАНОСИТИСЯ У ОНЛАЙН-ТАБЛИЧКУ, ДЕ БАТЬКИ ЗМОЖУТЬ ДИВИТИСЯ УСПІХІ СВОЄЇ ДИТИНИ.
image

ЗАЛІК В КІНЦІ СЕМЕСТРУ

У кінці семестру відбувається залік, де ми перевіряємо якість вивчення теоретичного та практичного матеріалу учнями нашої гуртка, підбиваємо підсумки навчання за півроку.

Під час підготовки до заліку діти ще раз згадують та самостійно закріпляють вивчений матеріал, більш детально розбираються в ньому.

Залік складається з двох частин: теоретичної та практичної. Матеріали на підготовку до теоретичної частини учні будуть отримувати протягом семестру. За два тижня до заліку ми оголосимо повний список того, що вони вивчили за цей семестр та що буде на заліку.

На практичній частині можуть бути задачі, які розглядалися в класній або домашній роботі, або щось нове. На підсумкову оцінку також буде впливати робота протягом семестру, активність на заняттях.

Кожен з учнів може скласти залік на максимальний бал, якщо сумлінно працював весь семестр. Той, хто набере найвищий бал у паралелі, отримає певний приємний приз.

Після складання заліку кожна дитина отримає сертифікат про пройдений курс.

image

РОЗВАГИ НА КАНІКУЛАХ

image

Математична карусель - це командне змагання по розв'язанню задач. Перемагає в ньому команда, яка набрала найбільшу кількість очок. Завдання розв'язуються на двох рубежах - вихідному і заліковому, але очки нараховуються тільки за завдання, розв'язані на заліковому рубежі. На початку гри всі члени команди розташовуються на початковому рубежі, причому їм присвоєні номери від 1 до 6. За сигналом ведучого команди отримують завдання і починають їх розв'язувати. Якщо команда вважає, що завдання виконане, її представник, який має номер 1, пред'являє розв'язання журі. Якщо воно правильне, гравець 1 переходить на заліковий рубіж і отримує завдання там, а члени команди, що залишилися на початковому рубіжі, теж отримують нове завдання. Надалі члени команди, що знаходяться на початковому і заліковому рубежах, розв'язують різні задачі незалежно один від одного.

image

У математичній регаті беруть участь команди учнів однієї паралелі. У складі кожної команди - 4 дитини. Змагання проводиться в чотири або п'ять турів. Кожен тур являє собою колективне письмове рішення трьох завдань. Після турів журі перевіряє та оцінює задачі. Виграє та команда, яка набрала найбільшу кількість очок.

image

Математичний бій - змагання двох команд у розв'язанні математичних задач. Спочатку команди отримують умови задач і певний час на їх розв'язання. Після закінчення відведеного часу починається власне бій, коли команди розповідають один одному розв'язання задач відповідно до цих правил. Якщо одна з команд розповідає рішення, то інша виступає в якості опонента, тобто, шукає в ньому помилки (недоліки). Виступи опонента і доповідача оцінюються журі в балах. Якщо команди, обговоривши запропоноване розв'язання, все-таки не вирішили задачу до кінця або не виявлено допущені помилки, то частина балів (або навіть всі) може забpали собі журі бою. Переможцем бою оголошується команда, яка в підсумку набере більшу кількість балів. Якщо після закінчення бою результати команд відрізняються не більше ніж на три бали, то прийнято вважати, що бій закінчився внічию. Якщо з якихось причин бій не може закінчитися внічию, то журі оголошує це командам до бою і оголошує процедуру визначення переможця, наприклад, бліц.